Τετάρτη, 15 Μαΐου 2013

Ένα προσωπικό γυμναστήριο

Μιας και το καλοκαίρι πλησιάζει ολοταχώς, πλησιάζουν και οι μέρες που αρχίζουμε να ανησυχούμε για το σώμα που θα εμφανίσουμε στην παραλία. Το σώμα μας όμως δεν χρειάζεται μόνο καλή διατροφή αλλά και άσκηση. Ο χρόνος μας είναι πάντα πιεσμένος και τον λίγο ελεύθερο χρόνο που έχουμε βαριόμαστε να πάμε γυμναστήριο. 
Υπάρχει όμως εναλλακτική και αυτή βρίσκεται μέσα στο σπίτι μας, αρκεί να έχουμε τα κατάλληλα εργαλεία. Βρήκαμε για εσάς τι βοηθήματα μπορείτε να έχετε στο προσωπικό σας γυμναστήριο που θα σας βοηθήσουν να αποκτήσετε το σώμα που ονειρεύεστε αλλά ταυτόχρονα να φύγετε και  από τη ζεστασιά του σπιτιού.

Μουσική
Το πρώτο βοήθημα το έχουμε όλοι. Την μουσική που μας αρέσει, απλά πατήστε play και ανεβάστε την ένταση της φωνής.

Heart Rate Monitor
Heart Rate MonitorΦορώντας ένα όργανο ελέγχου του καρδιακού ρυθμού, σας βοηθά να υπολογίσετε το σωστό ρυθμό και την ένταση της άσκησης. Ανάλογα με την υγεία σας και το επίπεδο φυσικής κατάστασης, ο γιατρός σας μπορεί να σας συστήσει να κρατάτε  το ρυθμό της καρδιάς σας κάτω από ένα ορισμένο επίπεδο κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Stability-BallMπάλα σταθερότητα
Μια μπάλα σταθερότητα είναι ένα ευέλικτο εργαλείο που μπορείτε να το χρησιμοποιήσετε για να χτίσετε τη δύναμη σας, να αυξήσετε την ευελιξία και την ισορροπίας, και να προκαλέσετε  τους μυς σας με νέους τρόπους.
Να αγοράσετε μια μπάλα που είναι το σωστό μέγεθος για το ύψος σας

Exercise Mat

Στρωματάκι
Σας δίνει την δυνατότητα να κάνετε τις βασικές ασκήσεις πιο άνετα, πιο οργανωμένα, το σώμα δεν πονά όσο όταν ακουμπά κατευθείαν στο δάπεδο και φυσικά δίνει μια αίσθηση πιο κοντά στο γυμναστήριο.


Hand Dumbbells

Βαράκια χεριών
DumbbellsΑπλά τα δένετε με ασφάλεια γύρω από τους καρπούς σας χωρίς να χρειάζεται να κρατάτε τίποτα, πραγματοποιείτε τις ασκήσεις σας και οικοδομείτε τους μυς, την δύναμη και την αντοχή σας.




Βαράκια
Σίγουρα χρειάζονται και τα παραδοσιακά βαράκια, ξεκινήστε με πιο λαφριά, κάντε τις επαναλήψεις που θέλετε για όσο χρονικό διάστημα θέλετε και μετά προχωρήστε σε πιο βαράκια με περισσότερα κιλά.



Resistance-BandsHula-Hoop
Zώνες αντίστασης 
Σας βοηθά να κάνετε ασκήσεις που γυμνάζουν όλο το σώμα





Xούλα χουπ
Hula-HoopΓυμνάζετε μηρούς, κοιλιακούς, γλουτούς και χέρια, και φυσικά διασκεδάζετε






Σχοινάκι
Είναι ίσως ο πιο διασκεδαστικός τρόπος για να γυμνάσετε όλο σας το σώμα κάνει πολύ καλό στην  καρδιά και στην τόνωση ενώ ταυτόχρονα καίει πολλές θερμίδες.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.