Δευτέρα, 8 Απριλίου 2013

Επίπεδη κοιλιά για το καλοκαίρι!

Το clipit σε συνεργασία με την personal trainer και αγαπημένη μας συνεργάτη Ναντίν (Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με το personal training: 6986990108, nantak@hotmail.com), σας παροτρύνει και σας βοηθά να αλλάξετε τρόπο ζωής και να ασκήστε στο σπίτι, με απλές ασκήσεις που αν τις κάνετε με συνέπεια, θα δείτε γρήγορα το σώμα σας να μεταμορφώνεται προς το καλύτερο. Ακολουθούν λοιπόν οι συμβουλές της Ναντίν για το πρώτο βήμα που θα ακολουθήσουμε για ένα όμορφο και σφιχτό σώμα.

Όπως αναφέραμε στο αρχικό post για το ξεκίνημα της γυμναστικής μας στο σπίτι, 3 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 30 λεπτά είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας. Πάντα, με την βοήθεια της διατροφής. Αυτή την φορά θα δείξουμε κοιλιακούς κανονικούς και πλάγιους, αλλά και ραχιαίους , ώστε να είστε έτοιμες για κοντά μπλουζάκια τώρα που έρχεται το καλοκαιράκι!!


Ξάπλωσε ανάσκελα με τα χέρια πίσω από το κεφάλι και τα πόδια λυγισμένα. Σφίγγοντας τους κοιλιακούς σήκωσε το κεφάλι, τους ώμους και το πάνω μέρος της πλάτης μερικά εκατοστά από το πάτωμα. Θυμήσου να κρατάς το πηγούνι μακριά από το στερνό σου. Επαναλάμβανε την άσκηση. 4 σετ των 15 επαναλήψεων. Αύξησε σταδιακά σετ και επαναλήψεις.


askiseis gia to kalokairi



askiseis gia to kalokairi


Κάθισε στο έδαφος και λύγισε τα γόνατα σου. Ο κορμός σου θα έχει μικρή κλίση προς τα πίσω. Κάνεις στροφές του κορμού δεξιά και αριστερά ακουμπώντας τα χέρια στο έδαφος σε κάθε επανάληψη. Μην ξεχνάς να σφίγγεις καλά την κοιλιά σου. Επανάλαβε την άσκηση. 4 σετ των 20 επαναλήψεων.
askiseis gia to kalokairi

askiseis gia to kalokairi

askiseis gia to kalokairi



Ξάπλωσε μπρούμυτα στο έδαφος, με τις μύτες να ακουμπούν κάθετα! Τα χέρια έρχονται δίπλα από το κεφάλι. Όλο το σώμα είναι καλά τεντωμένο, ενώ και ο αυχένας είναι στην ευθεία με το υπόλοιπο σώμα. Αυτό θα το πετύχεις έχοντας το πρόσωπο να κοιτάει παράλληλα με το έδαφος. Ανασήκωσε το πάνω μέρος του κορμού, διατηρώντας τον αυχένα και την πλάτη τεντωμένη. Επίστρεψε στην αρχική θέση και επανέλαβε την άσκηση. 4 σετ 15 επαναλήψεων.


askiseis gia to kalokairi

askiseis gia to kalokairi

3 σχόλια:

  1. πολύ καλό το post... μπράβο... αυτο ειναι και το δικο μου blogακι http://aworldforwomen-bymanty.blogspot.gr/ . Αν θες ριξε μια ματια...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Mandy μας αρεσει πολυ και το δικό σου blog! Σε ευχαριστούμε για το σχόλιο!

      Διαγραφή
  2. askhseis sthn eksoxh!!!! ti wraio syndiasmos gym k askhseis..mpravo wraio postaki k photo!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.