Πέμπτη, 24 Ιανουαρίου 2013

Ασκήσεις για σφιχτό σώμα (part 1)

personal trainer

Το clipit σε συνεργασία με την personal trainer και αγαπημένη μας συνεργάτη Ναντίν
(Για περισσότερες πληροφορίες και συμβουλές σχετικά με το personal training: 6986990108, nantak@hotmail.com), σας παροτρύνει και σας βοηθά να αλλάξετε τρόπο ζωής και να ασκήστε στο σπίτι, με απλές ασκήσεις που αν τις κάνετε με συνέπεια, θα δείτε γρήγορα το σώμα σας να μεταμορφώνεται προς το καλύτερο. Ακολουθούν λοιπόν οι συμβουλές της Ναντίν για το πρώτο βήμα που θα ακολουθήσουμε για ένα όμορφο και σφιχτό σώμα.



" Όπως αναφέραμε στο αρχικό post για το ξεκίνημα της γυμναστικής μας στο σπίτι, 3 φορές την εβδομάδα για τουλάχιστον 30 λεπτά είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να ενεργοποιήσουμε τον μεταβολισμό μας. Πάντα, με την βοήθεια της διατροφής. Αυτή την φορά θα δείξουμε κάποιες διατάσεις που θα μας βοηθήσουν στην ευλυγισία.Θα ακολουθήσει φωτογραφικό υλικό που θα σας βοηθήσει στην κατανόηση των ασκήσεων. "
personal trainer
Στεκόμαστε σε όρθια θέση προβάλλοντας το δεξί πόδι μπροστά ρίχνοντας ελαφρώς το βάρος μας προς τα εμπρός.Οι μύτες των πελμάτων κοιτούν μπροστά και η φτέρνα του πίσω ποδιού να ακουμπάει στο έδαφος. Προσοχή να μην στηρίζουμε τα χέρια μας πάνω στα γόνατα μας. Επαναλαμβάνουμε και με το άλλο πόδι.

personal trainer
Στηρίζοντας το σώμα μας στον τοίχο λυγίζουμε προς τα εμπρός το δεξί μας πόδι , κρατώντας το κοντά στο στήθος με την βοήθεια των χεριών μας. Επαναλαμβάνουμε και με το άλλο πόδι.
personal trainer
Στεκόμαστε σε όρθια θέση, τα πόδια βρίσκονται σε διάσταση στο άνοιγμα των ώμων και τα χέρια ανοιχτά στο πλάι. Γυρίζουμε τον κορμό προς τα αριστερά και μένουμε για 20 δευτερόλεπτα. Επαναλαμβάνουμε και από την άλλη μεριά.


personal trainer
Στηριζόμενοι στον τοίχο με το ένα χέρι λυγίζουμε το δεξί πόδι προς τα πίσω και με το ίδιο χέρι βοηθάμε ώστε η φτέρνα να ακουμπάει στο γλουτό μας. Προσοχή, τα γόνατα μας να βρίσκονται δίπλα δίπλα. Επαναλαμβάνουμε και με το άλλο πόδι.


Μετά τις δύο πρώτες εβδομάδες θα πρέπει να κάνουμε το βάδισμα πιο έντονο και να προσθέσουμε τις διατάσεις. Όσο ανεβάζουμε την ένταση και την διάρκεια τόσο πιο μεγάλες θα είναι οι ενεργειακές δαπάνες, δηλαδή τόσο περισσότερες θερμίδες θα "καίμε"! Κάνε τη γυμναστική τρόπο ζωής!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.