Παρασκευή, 11 Ιανουαρίου 2013

Δεν θέλουμε άλλο τζάμπα


mother of tzaba

Την καινούργια διαφήμιση για αλυσίδα με ηλεκτρονικά είδη την έχετε δει? Αυτή η πρωταγωνίστρια πολύ με έχει εντυπωσιάσει. Ο εντυπωσιασμός είναι αρνητικός. Μιλώ για την μητέρα του τζάμπα.

Πάντα όταν βλέπω διαφημίσεις που δεν μου αρέσουν (το δεν μου αρέσουν είναι υποκειμενικό) και δεν αρέσουν και στον περισσότερο κόσμο (αυτό είναι αντικειμενικό), μου έρχεται στο νου μια εικόνα : Επαγγελματίες διαφημιστές καλοντυμένοι, σε ένα ωραίο meeting room με καφέ και κουλουράκια να αποφασίζουν να προβάλουν για τον πελάτη τους τέτοια αίσχη. Θα μου πείτε βέβαια ότι ο πελάτης δίνει κατευθύνσεις για το που θα κινηθεί η διαφήμισή του. Από την άλλη ο διαφημιστής είναι αυτός που υλοποιεί και από τις κατευθύνσεις μέχρι την υλοποίηση υπάρχει πολύς δρόμος.



Όλη αυτή η σειρά των διαφημίσεων δεν μου άρεσε, προσωπικά αισθάνθηκα ότι με προσβάλουν, δεν ξέρω κανέναν από τον περίγυρό μου που θα πήγαινε να τριφτεί σε κάποιον, που έχει απλώσει στο κορμί του αντηλιακό, για να γεμίσει και αυτός αντηλιακό.

Δεν ξέρω επίσης κανέναν από τον περιγυρό μου να αφήνει την μασέλα του (αηδιαστικό) πάνω στην εφημερίδα του άλλου για να την κάνει δική του. Εμένα η όλη φάση κλοπή μου θυμίζει.

Αν προσπαθούν μέσω αυτών των διαφήμισεων να θεωρήσουμε τους εαυτούς μας έξυπνους γιατί ψωνίζουμε από αυτούς νομίζω ότι έχουν αποτύχει παταγωδώς. Ο Τζάμπας και η μαμά του πιο πολύ στα όρια της πονηριάς, κλοπής και κοροϊδίας κινούνται παρά στις έξυπνες αγορές.

Προσωπικά δεν θέλω να ταυτιστώ με τους συγκεκριμένους ήρωες και εδώ κινείται και η αποτυχία της διαφήμισης. Δεν θέλω να ξαναμπώ στα εν λόγω καταστήματα ούτε φυσικά και να αγοράσω κάτι από αυτά.

Πρέπει να καταλάβουν ότι η αρνητική διαφήμιση δεν φέρνει πάντα αποτελέσματα, ειδικά όταν μέσω αυτής της διαφήμισης προσπαθείς να χτίσεις το όνομά σου

3 σχόλια:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.