Παρασκευή, 18 Ιανουαρίου 2013

DIY: Golden Jar

Είχα μερικά παλιά διάφανα βάζα που είχαν γεμίσει τα ντουλάπια μου και έπιαναν πολύ χώρο και αποφάσισα πως ήρθε η ώρα να πάρω δραστικά μέτρα. Αφού σκέφτηκα διάφορες λύσεις κατέληξα στην πιο εντυπωσιακή. Είχα στο σπίτι ένα χρυσό spay μπογιάς, έβαψα τα βαζάκια και έβαλα μέσα όλα μου τα πινέλα μακιγιάζ. Εκ των υστέρων είδα πως όχι μόνο απέκτησαν χρηστική αξία τα βάζα, αλλά και το γραφείο μου όπου τα τοποθέτησα απέκτησε ιδιαίτερο στυλ. Δοκιμάστε το. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε ως βάζο για λουλούδια...





4 σχόλια:

  1. Μου έδωσες ιδέα!
    εχω τόσα γυάλινα..θα τα φτιάξω και εγω!
    φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πολύ ωραία ιδέα!! Μ'άρεσε η ιδέα του χρυσού ειδικά για τα πινελάκια μας!!
    Ερώτηση: έβαψες την εσωτερική ή την εξωτερική επιφάνεια?

    http://beautyincrisis.blogspot.gr/

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. έβαψα μόνο την εξωτερική. Το χρώμα του σπρέι ήταν αδιάφανο και αρκετά καλυπτικό και δε χρειάστηκε να ασχοληθώ και με το εσωτερικό...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.