Τρίτη, 29 Ιανουαρίου 2013

Κάψτε περισσότερο λίπος


Εφτά έξυπνα τρικς που θα μας βοηθήσουν να κάψουμε πιο εύκολα λίπος.


burn fat


Μιας και είμαστε σε διάθεση καλής διατροφής και άσκησης, (επιτέλους αποφάσισα να χάσω τα περιττά κιλά) σήμερα ας μιλήσουμε για κάποια τρικς που σε συνδυασμό με την προπόνησή μας θα μας βοηθήσουν να κάψουμε λίγο περισσότερο λίπος.

Πρώτο και καλύτερο τρικ, ασκηθείτε με φίλους, πέρα του ότι θα είναι πιο διασκεδαστικό μας δίνει και μία ώθηση να εργαστούμε σκληρότερα. Βλέπουμε και λίγο ανταγωνιστικά τον φίλο μας που έχει περισσότερες αντοχές στο τρέξιμο και θέλουμε να τον προσπεράσουμε



Καλό είναι να έχουμε κοντά μας και έναν μετρητή που να μετρά τους καρδιακούς παλμούς. Πολλές φορές γυμναζόμαστε και το μυαλό μας νομίζει ότι κουράστηκε ενώ το σώμα έχει και άλλες αντοχές. Βρίσκουμε ποιος είναι ο μέγιστος καρδιακός μας ρυθμός, ανάλογα με την ηλικία μας και γυμναζόμαστε ανάλογα. Κάποιες μέρες φτάνουμε κοντά στο 50 με 60 % των καρδιακών παλμών κάποιες άλλες στο 80%. Φυσικά όλα αυτά τα κάνουμε με καθοδήγηση του personal trainer μας.

Το ίδιο συμβαίνει και στο τρέξιμο, τώρα με τα έξυπνα κινητά απλά μπορούμε να κατεβάσουμε μία εφαρμογούλα - ποδομετρητή που θα μας λέει πόσα χιλιόμετρα έχουμε διανύσει. Οι αποστάσεις μέσω της εφαρμογής φαίνονται μικρότερες. Κάνετε τζόκινγκ, κουράζεστε και βλέπετε ότι έχετε διανύσει μόνο ένα χιλιόμετρο, σίγουρα σας φαίνεται λίγο και συνεχίζετε.
burn fat

Αυξήστε το βάρος σας όταν κάνετε γυμναστική, αυτό μπορεί να ακούγεται λίγο χαζό αλλά έχει αποτελέσματα μιας και καίμε περισσότερες θερμίδες. Όταν κάνουμε τζόκινγκ απλά μπορούμε να κρατάμε βαράκια, κυρίως αυτά που εφάπτονται στα χέρια και πόδια, επίσης στο εμπόριο υπάρχουν και ειδικά γιλέκα βάρους.

Όσο περισσότερη ταχύτητα έχουμε στην εκτέλεση των ασκήσεων μας τόσο περισσότερες θερμίδες χάνουμε. Όσες περισσότερες εναλλαγές κάνουμε, τόσες περισσότερες θερμίδες χάνουμε. Π.χ τρέχουμε για 1 λεπτό περπατάμε για 1 λεπτό.

Κάντε δυναμικό ζέσταμα, πριν την προπόνηση σας κάντε ένα επιθετικό ζέσταμα που μιμείται την προπόνησή σας. Αν ετοιμάζεστε για τρέξιμο κάντε μια μικρή απόσταση με πίσω βήματα.

Και τέλος αλλά επίσης σημαντικό κρατάτε σημειώσεις. Φτιάξτε ένα excel και σημειώστε τις ημέρες, τις ώρες, το είδος γυμναστικής και το σωματικό σας βάρος.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.