Τετάρτη, 14 Νοεμβρίου 2012

Sleek Make up

Την Δευτέρα στις 19 του μηνός στα Sephora έρχονται δύο καινούριες παλέτες σκιών από το brand "Sleek makeup". Θεωρώ εξαιρετική ευκαιρία να αναφερθώ για λίγο σε αυτά τα προϊόντα  μιας και τα χρησιμοποιώ παραγγέλνοντας τα online από το Sleek Makeup.com.
Ξεκινώ από τα πιο ευχάριστα νέα. Είναι άκρως οικονομικά. Οι παλέτες 12 χρωμάτων κοστίζουν 10 ευρώ. Αγαπημένες μου είναι οι:

sephora, sleek makeup
Au naturel (nude)



sephora, sleek makeup
Oh so special

sephora, sleek makeup
Storm

sephora, sleek makeup
και για το καλοκαιράκι, με πιο φωτεινά χρώματα, η Snapshots

Στο site της Sleek μπορείτε να δείτε όλες τις παλέτες σκιών και τους συνδυασμούς των αποχρώσεων τους, οι δικές μου επιλογές έχουν να κάνουν με το γεγονός πως προτιμώ φυσικές και γήινες αποχρώσεις. Παραδέχομαι βέβαια πως αυτό που μου αρέσει πολύ στις συγκεκριμένες παλέτες είναι πως υπάρχει και από μια ματ μαύρη σκιά για κάθε φορά που έχω διάθεση για smokey eyes.

Δε θα μείνω στις σκιές, μιας και θεωρώ πως από τη συγκεκριμένη εταιρία αξίζει να δοκιμάσετε δύο ακόμα προϊόντα. Τα ρουζ και το face contour Kit. Ξεκινώ με τις αγαπημένες αποχρώσεις ρουζ:
sephora, sleek makeup
Rose gold

sephora, sleek makeup
Flamingo
Το Rose Gold το έχω λατρέψει γιατί μου θυμίζει ένα αξεπέραστο ρουζ της NARS που λόγω κρίσης σταμάτησα να αγοράζω. Μοιάζει λοιπόν στο Orgasm, και ενώ στη NARS το ρουζ αξίζει 28 ευρώ, το συγκεκριμένο πέφτει στη τιμή των 5.50 ευρώ. Σεβαστή διαφορά, έτσι;

Τέλος, το face contour kit (κοστίζει 8 ευρώ) είναι ένα προϊόν που επιτρέπει να δημιουργήσουμε στο πρόσωπό μας φωτοσκιάσεις και γωνίες. (Ναι, ναι, αυτό που κάνουμε για να φαίνεται το πρόσωπό μας πιο αδύνατο). Παρατηρήστε τη φωτογραφία για να δείτε που μπαίνει η πιο σκούρα απόχρωση και πού η πιο ανοιχτή. Το αποτέλεσμα είναι ένα πρόσωπο καλοσχηματισμένο, με γωνίες και πιο φωτεινό.
sephora, sleek makeup

sephora, sleek makeup
contour 
Κλείνοντας, ας επισημάνω πως η πολυπόθητη και η πιο διάσημη ίσως παλέτα σκιών, η naked της urban decay βρίσκεται εδώ και λίγο καιρό στα sephora και ας εκφράσω τη χαρά μου να μπορώ να προμηθεύομαι πλέον από εκεί και κάποιες παλέτες της Sleek. Τα υπόλοιπα προϊόντα που ανέφερα δεν διατίθενται ακόμα στην Ελλάδα και μπορώ να τα προμηθευτώ μόνο από το επίσημο site. Eυτυχώς, τα μεταφορικά έξοδα είναι ελάχιστα... 

4 σχόλια:

  1. Καλημέρα!!
    Οντως πολύ ωραία χρώματα και συμφέρουσες τιμές!!!
    Θα περάσω σίγουρα μια βόλτα απο sephora,γιατί είμαι σίγουρη οτι απο κοντά τα χρώματα θα είναι ακόμη πιο ενδιαφέροντα:)
    Καλή συνέχεια:)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. να εισαι καλα!
      πέρνα και πες μας και τη δική σου άποψη για τα νέα προιόντα
      φιλιά

      Διαγραφή
  2. Πήρα χτες και τις δύο παλέτες σκιών που έφεραν στα Sephora και ειμαι ξετρελαμενη!! Σειρα εχει το rose gold, δειχνει υπεροχο!

    Θα χαρώ πολύ αν ρίξεις μια ματιά και στο δικό μου blog,έχω και giveaway!
    http://toothfairygardy.blogspot.gr/2012/11/a-sweet-giveaway.html
    xx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. τέλεια! καλοφόρετες!!!

      φυσικά και θα κοιτάξω...

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.