Τετάρτη, 31 Οκτωβρίου 2012

honey CAPPUCCINO


cappuccino
Ήμουν στην αγαπημένη Ναύπακτο αυτό το σαββατοκύριακο. Είναι το σαββατοκύριακο που η πόλη έχει την τιμητική της, μιας και ο Άγιος Δημήτριος είναι ο πολιούχου Άγιος της πόλης και γίνονται όπως καταλαβαίνετε πολλά δρώμενα, με πιο σημαντικό από όλα το μεγάλο παζάρι. 
Τι σχέση έχουν όλα αυτά με το τίτλο του post ? θα εξηγήσω αμέσως.

Έκανε λίγο κρύο στη Ναύπακτο και τι καλύτερο από έναν καπουτσίνο ζεστό. Έτσι λοιπόν μπήκα σε μαγαζί για να πάρω έναν καφέ στο χέρι. Ζήτησα το καφές μου μέτριο, ως συνήθως.  Ο μπαρίστας λοιπόν μου πρότεινε να δοκιμάσω ζεστό καπουτσίνο με μέλι αντί για ζάχαρη, αν και ξαφνιάστηκα στην αρχή η περιέργεια μου, είπε ναι. Ο μπαρίστας μου είπε ότι το μέλι λιώνει καλύτερα από τη ζάχαρη και αναδεικνύει περισσότερο τη γεύση του καφέ. Δεν πετυχαίνει στον κρύο καφέ γιατί πολύ απλά το μέλι δεν λιώνει. Μου είπε ακόμα ότι 8 στους 10 από αυτούς που το δοκιμάζουν το ζητούν ξανά.



Για έναν μέτριο καφέ έβαλε μέλι όσο περιέχει μια ατομική συσκευασία, θα έλεγα δηλαδή σχεδόν μια μικρή κουτάλια μέλι.

cappuccinoΠραγματικά είχα ανυπομονησία να τον πάρω στα χέρια μου και να τον δοκιμάσω. Το αποτέλεσμα ήταν ακριβώς όπως μου τον περιέγραψε, πιο πλούσια γεύση καφέ, αισθανόμουν μια γλυκύτητα άλλα όχι αίσθηση ζάχαρης. Σίγουρα είμαι μέσα στους 8  που θα τον ζητήσουν ξανά, και φυσικά το τήρησα αυτό όλο το σαββατοκύριακο.

Για την ιστορία μια κουτάλια μέλι έχει λιγότερες θερμίδες από την ζάχαρη, δεν είναι επεξεργασμένο και είναι πιο υγιεινό.
Τα 100 γρ ζάχαρη έχουν 400 θερμίδες, τα 100 γρ μέλι 320.

Λοιπόν, αν πλησιάζοντας το κρύο θέλετε ένα ζεστό καφεδάκι μπείτε σε ένα μαγαζί και ζητήστε καπουτσίνο πείτε τους να μην βάλουν ζάχαρη άλλα λίγο μέλι.
Και αν παραξενευτούν πείτε ότι το διαβάσετε στο Clipit.

3 σχόλια:

  1. Και επειδή η περιέργειά μου δεν σταμάτησε στον καπουτσίνο, είπα να δοκιμάσω μέλι και στο Νες. Το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο συγκλονιστικό.

    Στο νες πρώτα χτύπησα τον καφέ με λίγο ζεστό νερό και στο τέλος έριξα το μέλι

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ααα...όλο ιδέες μου είσαι!!χαχα:)
    οπωσδήποτε θα το φτιάξω και σαφώς είναι πολύ καλυτερο το μέλι απο τη ζάχαρη...
    καλή συνέχεια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Πραγματοποιήσιμες ιδέες όμως ε?

      Δοκίμασε το αξίζει, εγώ το υιοθέτησα και δεν το αλλάζω με τίποτα

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.