Δευτέρα, 29 Οκτωβρίου 2012

Get in the (winter) mood....

Η αλήθεια είναι ότι αυτό το Σαββατοκύριακο γκρίνιαξα λιγάκι και άρχισα να αναπολώ -κιόλας- το καλοκαιράκι. Θες η βροχή που με βρήκε στο δρόμο απροετοίμαστη... το ελαφρύ κρύωμα που άρπαξα και έκανε συνέχεια του χεριού μου ένα πακέτο χαρτομάντηλα... ακόμα και η ώρα που άλλαξε με μελαγχόλησε λιγάκι. Όσο σκέφτομαι ότι από σήμερα θα βραδιάζει από τις 6 το απόγευμα, κατσουφιάζω... Από την άλλη όμως ξέρω ότι είναι κάτι που θα συνηθίσω. Έχω μάθει πια πως κάθε χρόνο τις μέρες που σταματάει η καλοκαιρία και πιάνει το κρύο, μου κακοφαίνεται. Ξέρω επίσης ότι είναι κάτι που σε λίγο καιρό όχι απλά θα συνηθίσω, αλλά θα μου αρέσει κιόλας. Η αλήθεια είναι πως είναι κάποια μικρά πραγματάκια που προσφέρουν μεγάλη απόλαυση και μπορείς να τα κάνεις μόνο όταν έξω έχει κρύο. 
Σκέψου τις μέρες που θα ξυπνάς και θα χουχουλιάζεις κάτω από το πάπλωμα. Που δε θα έχεις κανένα λόγο για να σηκωθείς και που θα κάθεσαι ώρες στο κρεβάτι παρέα με ένα καλό βιβλίο και λίγη τηλεόραση. Σκέψου μια κούπα λαχταριστή ζεστή σοκολάτα που θα πιάνεις και με τα δυο σου χέρια, για να τα ζεστάνεις. Τα βράδια που θα ξαπλώνεις στο καναπέ δίπλα στο τζάκι (αν δεν έχεις τζάκι φόρα απλά το αγαπημένο σου ζεστό πουλόβερ) και θα παίζεις επιτραπέζια με φίλους. Οι κρύες νύχτες προσφέρονται για μαζώξεις με φίλους στο σπίτι, ζεστό κρασάκι, ταινιούλα και επιτραπέζιο... Ακόμα και μια εκδρομή που μπορείς να κανονίσεις για να απολαύσεις ένα πανέμορφο και χιονισμένο ορεινό τοπίο...
Επειδή στο μυαλό μου το σκηνικό το έστησα, ομολογώ πως η διάθεσή μου έφτιαξε κατά πολύ. Είναι γεγονός. Είναι στο χέρι μας να διακρίνουμε την ομορφιά που κρύβει κάθε εποχή και να την απολαμβάνουμε. Για να μην πω και το καλύτερο... σε λιγότερο από 2 μήνες έχουμε Χριστούγεννα (yeaahhhh!!)


winter memories




winter memories

winter memories

winter memories



winter memories


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.