Τρίτη, 23 Οκτωβρίου 2012

DIY: Top με τρουκς


troucks

Έχω δει παρόμοια tops με studs (τρουκς) να γίνονται ανάρπαστα στο online shopping και το ΤOPSHOP να γίνεται το κατεξοχήν brandname όπου τέτοια bustiers που εξαντλούνται σχεδόν αμέσως... Είναι γεγονός, τα τρουκς είναι η μόδα του φετινού χειμώνα και μου αρέσει περισσότερο η ιδέα του να μεταποιείς κομμάτια της ντουλάπας σου που δε φοράς πια, παρά να τρέχεις να αγοράζεις ό, τι καινούριο κυκλοφορεί. Να λοιπόν πως ένα απλό σουτιέν μετατρέπεται σε top fashioned τοπάκι... ( Το φαντάζομαι μέσα από διάφανο πουκάμισο ή ένα στενό σακάκι και πολύ μου αρέσει...)

* Τρουκς είναι πολύ εύκολο να βρούμε σε καταστήματα με είδη ραπτικής


2 σχόλια:

  1. plaka kaneis?gamato!!!re mas exoyne kanei plysh egkefaloy ...blepw troyks kai maresei oti kai na einai..

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. χχαχαχαχα εχεις δίκιο σοφία και εγώ το ίδιο έχω πάθει! παντως είναι μια καλή αφορμή για ανανέωση κάποιων ρούχων μας, δε μπορείς να πεις....

      Διαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.