Πέμπτη, 20 Σεπτεμβρίου 2012

Τα χρόνια πολλά από την Google

Έχουμε πολλές φορές μιλήσει για τα doodle της Google. Κάποιες ξεχωριστές ημέρες η Google μας θυμίζει γιατί η συγκεκριμένη ημέρα είναι ξεχωριστή. 
Χθες για μένα ήταν όντως μία ξεχωριστή ημέρα μιας και είχα τα γενέθλια μου και η google μου ετοίμασε ένα doodle αποκλειστικά για μένα.


google doodle happy birthday
Ήταν μια ευχάριστη έκπληξη όταν άνοιξα τον υπολογιστή και πήγα να πληκτρολογήσω κάτι στο ψαχτήρι. Ήταν το τελευταίο "πράγμα" που περίμενα να μου πει χρόνια πολλά.



Για δευτερόλεπτα σκέφτηκα αυτό το βλέπει όλος ο κόσμος? Φυσικά και όχι μόνο στην δική μου αρχική σελίδα ήταν. Η εξήγηση προέρχεται από τον λογαριασμό μου στο Google plus, γνωρίζοντας η google την ημερομηνία γεννήσης μου απλά μου ευχήθηκε χρόνια πολλά.

Φαντάζομαι είναι κάτι που κάνει σε όλους όσους διαθέτουν λογαριασμό στο Google Plus.

Αυτά κάνει η google και κερδίζει όλο και περισσότερο κόσμο από το facebook.

Η διαδικτυακή ζωή μας προς των πυλών.

1 σχόλιο:

  1. Χρόνια πολλά, πάντα ευτυχισμένη γεμάτη δημιουργικές ιδέες

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.