Τρίτη, 11 Σεπτεμβρίου 2012

Το κέντρο της πόλης μου

Αυτές είναι δύο φωτογραφίες που μας έστειλε ο φίλος μας Άρης από το κέντρο της Αθήνας.
Η πρώτη είναι από την Ομόνοια και η δεύτερη από την Ακαδημίας στο ύψος της Νομικής.


donwtown athens



donwtown athens

Νομίζω ότι η διαφορά με προηγούμενες εποχές που και οι δυο αυτές περιοχές ήταν γεμάτες από λαθρομετανάστες είναι εμφανής.

Ίσως ο Ξένιος Ζευς να έχει λειτουργήσει. Θέλω να τονίσω ότι δεν είμαστε εναντίον των μεταναστών, αυτών που έρχονται στην Ελλάδα για να δουλέψουν, να μορφωθούν, να φτιάξουν την οικογένεια τους, να ατενίσουν ένα καλύτερο αύριο από αυτό που τους επιφυλάσσει η χώρα τους. Άλλωστε και οι δικοί μας οι γονείς έφυγαν πριν κάποια χρόνια από την Ελλάδα για να φτιάξουν το μέλλον τους σε μια άλλη χώρα και ίσως να μην είναι μακρυά και η ώρα της δικής μας γενιάς που θα κάνει το ίδιο.

Μέχρι τώρα η Αθήνα είχε το χειρότερο κέντρο από όλες τις ευρωπαϊκές χώρες, επικίνδυνο, απρόσιτο, βρώμικο, ανεκμετάλλευτο.
Θέλω να γνωρίζω ότι ως Αθηναία μπορώ να περπατάω στις πλατείες της πόλης μου χωρίς να κινδυνεύω, όχι μόνο να χάσω το πορτοφόλι μου, αλλά και την ζωή μου. Ότι μπορώ να κάτσω σε ένα παγκάκι και να απολαύσω τον καφέ μου. 
Ότι οι τουρίστες που θα περάσουν από το κέντρο θα φύγουν με τις καλύτερες εντυπώσεις, όπως φεύγουμε εμείς από το Παρίσι, από το Λονδίνο, από τη Μαδρίτη.

Ναι και εκεί υπάρχουν μετανάστες και ίσως λαθρομετανάστες, αλλά η πολιτεία δεν έχει αφήσει το κέντρο της πρωτεύουσας στο έλεος κανενός. 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.