Κυριακή, 26 Αυγούστου 2012

Summer Memories

 Γνωρίζω πως η συντριπτική πλειοψηφία από εμάς έχει πλέον επιστρέψει στις "βάσεις" της (βλέπε Αθήνα) και πως τη Δευτέρα επιστρέφει στο γραφείο. Στα αλήθεια αυτή η λέξη μου προκαλεί ρίγη. Μετά από ένα μήνα διακοπών προσωπικά, αν και επέστρεψα, αρνούμαι να προσαρμοστώ στην πραγματικότητα. Βλέπω και ξαναβλέπω όλη μέρα φωτογραφίες από τις διακοπές και σκέφτομαι τρόπους να διατηρήσω με κάθε τρόπο το μαύρισμα μου. Όχι, είναι ακόμα Αύγουστος και μέχρι και την 31 του μηνός αρνούμαι να αναφέρω τη λέξη φθινόπωρο (αν και έχουμε πολλά να πούμε για τη μόδα της νέας σεζόν, χι χι ). Προς το παρόν συνεχίζουμε να πίνουμε τα coctails μας στο κέντρο της Αθήνας ( δε λέω χίλιες φορές καλύτερα στο νησάκι, αλλά και εδώ υπάρχουν στέκια που παρατείνουν το καλοκαιράκι με τα πρωτότυπα ποτάκια τους) και αν είμαστε ορεξάτοι πάμε και σε κάποια παραλία της Αττικής για κανένα μπανάκι. Εξάλλου ο ήλιος είναι σύμμαχός μας στο να μας θυμίζει ότι το καλοκαίρι είναι ακόμα εδώ. Ας κάνω λοιπόν την καρδιά μου πέτρα και ας συμβιβαστώ με το γεγονός ότι ακόμα ο μήνας του καλοκαιριού είναι παρών. Μάλιστα για να νιώσω καλύτερα θα κανονίσω μια μάζωξη της καλοκαιρινής μου συντροφιάς να αναπολήσουμε όλοι μαζί τα highlight των φετινών διακοπών και να συγκεντρώσουμε φωτογραφίες. Θα έχει γέλιο. 


summer memories

summer memories

Κίτρινη κάρτα στη φιλεναδίτσα μου μου με πήρε τηλέφωνο σήμερα και μου ευχήθηκε καλό χειμώνα. Αν είναι δυνατόν!!!


2 σχόλια:

  1. Αν είναι δυνατόν!!χαχα..
    Εγω τους απογορεύω ρητά να αναφέρονται στις λέξεις φθινόπωρο και χειμώνας εν μέση καλοκαιριού..χαχα
    φιλιά*

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Φιλιά και σε σένα! Και καλή συνέχεια στο καλοκαίρι σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.