Κυριακή, 22 Ιουλίου 2012

Πώς θα διαρκεί το μακιγιάζ για περισσότερες ώρες;;

PRIMER makigiaz pou diarkei

Ένα primer για το μακιγιάζ μας είναι πάντα απαραίτητο. Πολλές κοπέλες το ξεχνούν ή το αγνοούν και παραπονιούνται πως το make up τους ή η σκιά των ματιών τους δεν κρατάει για ώρες. Η λύση σε αυτό το πρόβλημα για όσες δε το γνωρίζουν είναι το primer, ένα προϊόν δηλαδή που απλώνεται στο πρόσωπό μας ή στα βλέφαρά μας και κάνει το μακιγιάζ μας να διατηρείται όσο το δυνατόν περισσότερο. Η αλήθεια είναι ότι και εγώ προσωπικά το χειμώνα δε το χρησιμοποιώ πάντα, αλλά το καλοκαίρι λόγω της ζέστης η οποία αλλοιώνει το μακιγιάζ, μου είναι απαραίτητο. Το καλύτερο primer εγώ το έχω βρει από την μάρκα Urban Decay (δες εδώ). Ας πούμε ότι αυτό μου ταίριαζε περισσότερο.. Βέβαια κάθε φορά που σκόπευα να το αγοράσω,  πάθαινα το εξής. Χάζευα από τις καινούριες σκιές και τα lip gloss και ξαφνικά η ιδέα να δώσω ένα σεβαστό ποσό για ένα primer δε μου φαινόταν καλή. Άρχιζαν τα ερωτηματικά και προσπαθούσα να ξεγελάσω τον εαυτό μου λέγοντας: " Αλήθεια, μου είναι τόσο απαραίτητο ένα primer ; Μήπως να αγοράσω αυτή την καινούρια σκιά και να το πάρω μια άλλη φορά;; " Ξέρετε τώρα. 

Έβγαλα τον εαυτό μου από ένα τέτοιο δίλημμα παίρνοντας δραστικές αποφάσεις. Αποφάσισα να φτιάχνω μόνη μου το primer που θα χρησιμοποιώ και να κάνω οικονομία στο ποσό που θα έδινα για να το αγοράσω. ΄Η στην τελική, να πάρω κάτι άλλο που θα με ικανοποιήσει περισσότερο.
Αν λοιπόν έχετε βρεθεί και εσείς στη θέση μου, δείτε πως γλιτώνετε έξτρα χρήματα και πράξτε αναλόγως.
Για να φτιάξουμε μόνες μας ένα primer για την σκιά των ματιών μας χρειαζόμαστε:

Μισή κουταλιά από ένα lip balm ή liposan χωρίς γεύση ή χρώμα
Μία κουταλιά νισεστέ (είναι κάτι σαν σκόνη από καλαμπόκι, το βρίσκετε σε όλα τα supermarket)
Μία και μισή κουταλιά από το make up που ήδη έχετε, αρκεί να είναι σε υγρή μορφή

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να τα ανακατέψετε όλα μαζί και να τα βάλετε σε ένα βολικό δοχειάκι. ( εγώ το έβαλα στο μικρό κυπελλάκι από μια θήκη φακών επαφής). Μια συμβουλή που θέλω να σας δώσω είναι να έχετε βάλει το lip balm για λίγο σε ζεστό νερό, ώστε να μαλακώσει η υφή του και να ανακατευτεί πιο εύκολα.
Το καινούριο σας primer θα είναι έτοιμο, δε θα σας έχει κοστίσει τίποτα και θα είναι κάπως έτσι: 
PRIMER makigiaz pou diarkei
Πρόκειται για μια μαγική φόρμουλα που θα σας εντυπωσιάσει. Χρησιμοποιήστε το απλώνοντας το στα βλέφαρα σας πρώτο πρώτο, και δείτε τη σκιά σας και το βάψιμό σας να διαρκεί για όλη τη μέρα...

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.