Τετάρτη, 11 Ιουλίου 2012

Το πιο νόστιμο κέρατο!

piperies gemistes
Η πιπεριά είναι ένα λαχανικό που δεν με ξετρελαίνει ιδιαίτερα. Θυμάμαι πάντα τον εαυτό μου από μικρό παιδί να της βγάζω ακόμα και από την πίτσα. Μεγαλώνοντας προσπάθησα να την εντάξω στην διατροφή μου μέσα σε σαλάτες, γεμιστά κλπ, αλλά και πάλι δεν δηλώνω φαν. Η πιπεριά όμως είναι πολύ πλούσια σε βιταμίνη C και βιταμίνη A και μόνο για αυτόν το λόγο πρέπει οπωσδήποτε να τις τρώμε.

Στην προσπάθεια μου να βρω τρόπους να μαγειρεύω την πιπεριά ανακάλυψα μία συνταγή που πραγματικά την πρώτη φορά που την έφτιαξα έφαγα όλο το ταψί, έτρωγα τις πιπεριές και δεν πίστευα ότι ήμουν εγώ.

Θα χρειαστούμε μερικές πιπεριές κέρατο.
Τυρί φέτα
Μουστάρδα
Μαϊντανό
Πιπέρι
Μια ντομάτα.
1 λεμόνι
Λίγο λάδι

Σε ένα μπολ θρυμματίζουμε τη φέτα, ρίχνουμε 2 κουταλιές μουστάρδα, τον ψιλοκομμένο μαϊντανό, τον χυμό του λεμονιού, το πιπέρι και ανακατεύουμε.
Κόβουμε τις πιπεριές στην μέση, βγάζουμε τα σπόρια, και τις αραδιάζουμε σε ένα ταψί. Πάνω σε κάθε πιπεριά βάζουμε λίγο από το μείγμα μας και από πάνω ένα με δυο κομμάτια από την ντομάτα μας. Όταν τελειώσουμε με όλες τις πιπεριές, ραντίζουμε με λίγο λάδι.

piperies gemistes
η πιπεριά πριν μπει στο γκριλ

Τις βάζουμε στο γκριλ και σε 10 με 15 λεπτά οι πιπεριές είναι έτοιμες.

1 σχόλιο:

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.