Δευτέρα, 11 Ιουνίου 2012

Προτάσεις με στυλ... για να οργανώσουμε τα αξεσουάρ μας!

Θα ήθελα πολύ να είμαι πιο οργανωτική με τα πράγματά μου, αλλά η αλήθεια είναι ότι η οργάνωση δεν είναι μία από τις αρετές μου. Πολλές φορές τα καινούρια μου bijoux ανακατεύονται με τα παλιότερα σε μια γυάλινη κοσμηματοθήκη μου, με αποτέλεσμα να ξεχνάω τι έχω και κυρίως να ξεχνάω να τα φορώ... Ας μην αναφέρω και το απίστευτο μπέρδεμα που κάνουν οι αλυσίδες των κολιέ μεταξύ τους και την ώρα που αφιερώνω για να ξεμπλέξω τους γόρδιους δεσμούς... Το θέμα μου όμως δεν είναι απλά να οργανώσω τα αξεσουάρ που έχω στο δωμάτιό μου. Θέλω να τα τακτοποιήσω με ένα τρόπο που να φαίνονται (γιατί μου αρέσουν) και που να δίνουν ένα στυλ στο χώρο μου. Για δείτε τι έχω να σας προτείνω...
aksesouar organosi
Τα πράγματα είναι απλά. Βάζουμε σε μπολ και καλόγουστα φλυτζάνια τσαγιού τα κολιέ και τα σκουλαρίκια μας. Τα σκουλαρίκια μπορούμε να τα κρεμάσουμε και στο στόμιο των φλυτζανιών.
aksesouar organosi
Κι όμως. Αν έχεις φαντασία ακόμα και ένα γεωργικό εργαλείο που έχει χρόνια να χρησιμοποιηθεί βρίσκει τον προορισμό του. Αυτή τη φορά αφού το καθαρίσουμε και το γυαλίσουμε, το βάζουμε στον τοίχο και κρεμάμε τα αγαπημένα μας κολιέ.


aksesouar organosi
Το αγαπημένο μου. Ο τρίφτης της κουζίνας αλλάζει δωμάτιο και γίνεται τέλειο αντικείμενο για να κρεμάμε τα σκουλαρίκια μας. Αφού πρώτα τον βάψουμε με μπογιά του αγαπημένου μας χρώματος! 
aksesouar organosi
Σε ένα κομμάτι ξύλου βιδώστε χαριτωμένα πόμολα συρταριών. Αφού το τοποθετήστε στον τοίχο ή πάνω σε μια επιφάνεια, κρεμάστε με τάξη τα bijoux σας. Σίγουρα την επόμενη φορά θα αποφασίσετε πολύ πιο εύκολα ποιο θα φορέσετε.

aksesouar organosi
Και κάτι τελευταίο για τα πινέλα του μακιγιάζ. Είναι πραγματικά πολύ πρακτικό. Σε γυάλινο μπολ προσθέτουμε κόκκους καφέ και στερεώνουμε μέσα τα πινέλα.  Αρκετά πια με το ψάξιμο σε τσαντάκια και νεσεσέρ, δε νομίζετε;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.