Παρασκευή, 1 Ιουνίου 2012

5 λόγοι που ένα μαντήλι γίνεται το hot καλοκαιρινό αξεσουάρ!


foulari, mantili
foulari, mantili
Κάνοντας μια βόλτα στα μαγαζιά τις προάλλες και αφού επιδόθηκα στο λεγόμενο "βιτρίνα therapy" (μιας και ο όρος shopping therapy μου γνέφει πια μόνο από μακριά) διαπίστωσα πως άρχισα να φλερτάρω έντονα με τα πολύχρωμα αξεσουάρ και μάλιστα με τα μαντήλια. Προσωπικά ομολογώ πως μέχρι τώρα τα είχα αφήσει σαν αξεσουάρ στο περιθώριο, αλλά αυτή τη φορά πραγματικά δεν γινόταν να μην τα προσέξω. Τα έβλεπα γύρω μου να έχουν τα αγαπημένα μου floral και tribal σχέδια που είναι must αυτή την εποχή και να κυκλοφορούν σε πολλά χρώματα. Φούξια, πράσινο, κίτρινο, ροζ, πετρόλ και τιρκουάζ...
Σκέφτηκα λοιπόν αυτό το καλοκαίρι που οι περισσότερες από εμάς χάριν οικονομίας θα επενδύσουμε στα αξεσουάρ ώστε να ανανεωθούμε, να σκεφτώ ώστε να κάνω ένα μαντήλι άκρως μοντέρνο, καλοκαιρινό, εντυπωσιακό και ικανό να ανανεώσει την εμφάνισή μου δίνοντάς μου την εντύπωση ότι αλλάζω το στυλ μου με τον πλέον οικονομικό τρόπο.
Το κόλπο είναι παλιό, αλλά οι τεχνικές καλύτερες από ποτέ. Δένοντας με φαντασία ένα μαντήλι-φουλάρι στα μαλλιά μας εύκολα γινόμαστε στυλάτες και πιο εντυπωσιακές, Δείτε λοιπόν στο παρακάτω βίντεο τρόπους δεσίματος ενός μαντηλιού στο κεφάλι, επιτυγχάνοντας κάθε φορά και κάτι διαφορετικό. Rock star style, gypsy, bohemian, urban chic και cute girl style! Διαλέξτε αυτό που σας ταιριάζει περισσότερο!


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.