Δευτέρα, 28 Μαΐου 2012

I love bicycle


bicycle askisi
Αυξάνει η βενζίνη, αυξάνονται και τα εισιτήρια για τα μέσα μαζικής μεταφοράς. Πως θα πάμε στη δουλειά μας ή ακόμα και για τα καθημερινά ψώνια? 
Θέλουμε να ασκηθούμε αλλά βαριόμαστε το γυμναστήριο, το τρέξιμο και το περπάτημα. Τι άλλο θα μπορούσαμε να κάνουμε για να χάσουμε και τα παραπανίσια κιλά?

Η απάντηση και στις δύο ερωτήσεις είναι το ποδήλατο.

Φαντάζομαι θα έχετε προσέξει που στους δρόμους της Αθήνας έχουν αυξηθεί οι ποδηλάτες. Είναι πια πολύς ο κόσμος που επιλέγει αυτόν τον τρόπο για τις καθημερινές του μετακινήσεις. Σίγουρα οι δρόμοι της Αθήνας σχεδιάστηκαν χωρίς να υπολογίζουν το ποδήλατο αλλά υπάρχουν περιοχές που διαθέτουν ποδηλατοδρόμους. Και καθώς αυξάνεται ο αριθμός των ποδηλατών, δεν μπορεί κάποιος θα μεριμνήσει.


Από την άλλη το ποδήλατο είναι μία πολύ καλή άσκηση αερόβιας γυμναστικής.  Επίσης σου δίνει την δυνατότητα να συνδυάσεις την άσκηση σου με το να βρίσκεσαι κοντά στη φύση αλλά και να ανακαλύπτεις καινούργια μέρη. Και αν αναρωτιέστε που θα μπορούσατε να κάνετε ποδήλατο η Πανεπιστημιούπολη στη Καισαριανή, το Άλσος Συγγρού, η μαρίνα Αλίμου είναι κάποιες λύσεις. Για καινούργια μέρη...περιμένουμε να τα ανακαλύψετε... και να μας ενημερώσετε.

Ως άσκηση τι μπορεί να προσφέρει το ποδήλατο και ίσως θα έπρεπε σοβαρά να το εντάξουμε στο πρόγραμμά μας?
Το πιο βασικό, καίμε θερμίδες. Μέσα σε μία ώρα, με μέση ένταση, μπορούμε να χάσουμε έως και 500 θερμίδες. Αν ανεβάσουμε την έντασή μας σε έντονη, τότε η θερμίδες που θα χάσουμε μπορεί να φτάσουν τις 900.
Αν ζείτε κοντά στη δουλειά σας και πηγαίνετε με το ποδήλατο, χρειάζεστε περίπου είκοσι λεπτά να πάτε και άλλα τόσα να γυρίσετε οι θερμίδες που καίτε είναι γύρω στις 350 ημερησίως, καθόλου άσχημα. 
Σκεφτείτε και το καλό που κάνει στο σώμα, πόδια, γλουτούς...
Αλλά και στην καρδιά, μειώνει την αρτηριακή πίεση και την χοληστερίνη.
Αν σκέφτεστε ποδήλατο ή τρέξιμο, ένα πλεονέκτημα του ποδηλάτου είναι ότι δίνει πολύ λιγότερη πίεση στα γόνατα, τους αστραγάλους, και τη σπονδυλική στήλη. Αρκεί βέβαια να κάνουμε ποδήλατο σωστά. Το πόδι μας στο πετάλι δεν πρέπει να λυγίζει πολύ αλλά ούτε να είναι ίσιο. 25 μοίρες λύγισμα είναι η σωστή κλίση.

Και φυσικά ποτέ δεν ξεχνάμε το κράνος και τις επιγονατίδες.

Καλές βόλτες!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.