Παρασκευή, 6 Απριλίου 2012

Youtube 3D videos


yoytube 3d videos
Είναι η εποχή του 3D, τηλεοράσεις, video, cinema, smartphones. Μαζί με τα γυαλιά ηλίου θα πρέπει να κουβαλάμε και εκείνα τα αστεία γυαλιά με τα οποία βλέπουμε και τις τρεις διαστάσεις.

Προσωπικά έχω μετανοιώσει για κάποιες ταινίες που τις έχω δει σε 3d μιας και η ποιότητα ήταν κάκιστη, πολύ λίγο 3d και στις σκοτεινές σκηνές πραγματικά σε έπιανε πονοκέφαλος. Με αποτέλεσμα να βγαίνω από το cinema και να λέω πότε θα βγει η ταινία σε dvd για να την απολαύσω στην παλιά τηλεόρασή μου.

Από τότε είμαι λίγο επιφυλακτική με το όλο θέμα του 3d αλλά δεν σκέφτονται όλοι σαν και εμένα... όπως το youtube που αποφάσισε να μας δίνει την δυνατότητα να παρακολουθούμε video και σε 3d.

Όταν κάνουμε upload ένα  video η μετατροπή γίνεται αυτόματα από το youtube, όταν είμαστε απλοί χρήστες στην κάτω αριστερή γωνία θα υπάρχει το σηματάκι του 3d και θα σου δίνει την δυνατότητα να ενεργοποιήσεις ή να το απενεργοποιήσεις

Τώρα γιατί θα θέλεις να δεις ένα μωράκι να γελάει σε 3d μπροστά στον υπολογιστή με αυτά τα χαζά γυαλιά δεν μπορώ να ξέρω.

Άσε που πρέπει να σου έχουν απομείνει και στο σπίτι ένα ζευγάρι γυαλιά από κανένα cinema.

Η διαδικασία είναι στα αρχικά της στάδια, εδώ μπορείτε να παρακολουθήσετε ένα video για να δείτε πως θα φαίνεται σε 3d, όποιοι έχουν γυαλιά είναι τυχεροί



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.