Σάββατο, 7 Απριλίου 2012

These boots are made for rocking...


biker bootsΑν και έχω ορκιστεί στον εαυτό μου πως θα αργήσω πολύ να ξαναγοράσω παπούτσια, κρατιέμαι μετά βίας να μην σπάσω τόσο γρήγορα τον όρκο μου. Ο πειρασμός αυτή τη φορά είναι τα biker boots και είναι το απόλυτο trend γι'αυτή την εποχή. Τα λατρεύω...

biker boots
Το μποτάκι αυτό φοριέται σίγουρα με τζιν παντελόνι. Και ένα δερμάτινο σακάκι. Ωστόσο αυτή δεν είναι παρά μία από τις πολλές επιλογές που έχουμε και σίγουρα η πιο κλασσική.
Μπορούμε όμως να ξεφύγουμε από τα τετριμμένα και να συνδυάσουμε αυτά που φαινομενικά μας φαίνονται αταίριαστα. Δεν υπάρχει λοιπόν πιο πρωτοποριακός συνδυασμός αυτή την εποχή από το το μαύρο δέρμα και τη δαντέλα. Δοκιμάστε τα δηλαδή με ένα τοπ σε μπεζ ή λευκή δαντέλα και ένα black jean και να είστε σίγουρες ότι θα ενθουσιαστείτε. Ή ένα φόρεμα σε δαντέλα , ένα δερμάτινο σακάκι και φυσικά τα μποτάκια σας.


Και επειδή το στυλ αυτό παραμένει rock μην ξεχάσετε τα κοσμήματα. Τα πολλά δαχτυλίδια, σχεδόν σε όλα τα δάχτυλα, αυτήν την άνοιξη δε θα θεωρηθούν υπερβολή.
biker boots

3 σχόλια:

  1. Ωραίο άρθρο! Είναι τέλειο στυλ αυτό. Δεν έχω δει όμως ωραίες biker boots στις βιτρίνες όπως στις διάφορες ιστοσελίδες... Μπορείς να προτείνεις καταστήματα που να μην κοστίσουν τα μποτάκια μισό μισθό; Ευχαριστώ εκ των προτέρων.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. γλυκιά μου...
      κατ'αρχας σε ευχαριστώ που διάβασες το αρθρο και σου άρεσε
      όπως είπες και εσύ τα online καταστήματα έχουν πολύ καλύτερες προσφορές και δε σου κρύβω πως σε ένα από αυτά προμηθεύτηκα και εγώ τα δικά μου. Θα μπορούσα να σου προτείνω κάποιο αλλά φαντάζομαι προτιμάς ένα κατάστημα που θα μπορέσεις να πας και να δεις τα μποτάκια από κοντά
      Προσφάτως είδα ωραία μποτάκια και οικονομικά (γιατί για μένα είναι βασικό κριτήριο) στην αγορά της Ν. Σμύρνης και του Χαλανδρίου. Έχω όμως να σου προτείνω -με χαρά μου- και κάτι πιο συγκεκριμένο που προσφάτως ανακάλυψα και ήταν μια ευχάριστη έκπληξη για μένα. Αναφέρομαι στην αλυσίδα καταστημάτων bozikis που μπορείς να βρεις σε πολλά σημεία της Αθήνας. Αν επισκεφτείς το site τους (http://www.bozikis.gr) θα δεις ποιο ειναι πλησιέστερο σε εσένα. Είναι πάρα πολύ οικονομικά τα παπούτσια τους και ενδεικτικά θα σου δείξω biker boots με μόλις 30 ευρώ!!!
      Για τσέκαρε τo link:http://www.bozikis.gr/index.php?page=shop.browse&category_id=5&option=com_virtuemart&Itemid=29
      ελπίζω να βοήθησα....

      Διαγραφή
  2. Watсhеd thiѕ in my гss, nοt surе
    hοω it got there though. Do yοu unԁeгstand?


    Аlѕo visit my web site - helpingstudent.com

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.