Πέμπτη, 26 Απριλίου 2012

Μακαρονόπιτα

makaronopita sintagi
Άλλη μία συνταγή που την έκανε η γιαγιά μου, μετά η μαμά μου και τώρα εγώ.
Είναι η μακαρονόπιτα, τρομερά υγιεινή πίτα μιας και περιέχει αβγά, γάλα, τυρί, και τα αγαπημένα μας μακαρόνια.

Και μην ακούτε πίτα, είναι πολύ εύκολη στην παρασκευή της.
Αυτό που μου έχει κάνει εντύπωση με την μακαρονόπιτα είναι ότι δεν την ξέρουν όλοι και μάλιστα πολλοί παραξενεύονται όταν ακούν ότι μέσα σε "τυρόπιτα" υπάρχουν και μακαρόνια. Σίγουρα όμως όλοι την τρώνε και μένουν με το στόμα ανοιχτό. Προσωπικά την φτιάχνω και για κυρίως φαγητό αλλά και ως ορεκτικό σε τραπέζια με φίλους. Την προτείνω ανεπιφύλακτα.

Τι θα χρειαστούμε
1 πακέτο φύλλο για πίτα, χωριάτικα κατά προτίμηση
6 αβγά
1/2 λίτρο γάλα
1/2 κιλό τυρί φέτα τριμμένη
1/2 πακέτο μακαρόνια νούμερο 5
μία κούπα λάδι
αλάτι, πιπέρι.

Για αρχή βράζουμε τα μακαρόνια.
Ανακατεύουμε σε ένα μπολ τα αβγά, με το γάλα και το λάδι. Κρατάμε λίγο από αυτό το μείγμα σε ένα μπολάκι για το τέλος. Στην συνέχεια προσθέτουμε την τριμμένη φέτα και τα μακαρόνια. Ανακατεύουμε ξανά και ρίχνουμε το αλάτι και το πιπέρι.

Σε ένα λαδωμένο ταψί στρώνουμε τα φύλλα, συνήθως ένα πακέτο περιέχει 6 φύλλα. Μπορείτε να στρώσετε τρία ως βάση και τα υπόλοιπα φύλλα να τα κρατήσετε για την κορυφή. Εμένα μου αρέσει σε όλες τις πίτες να προσθέτω και ένα φύλλο στη μέση.
Έτσι απλώνω 3 φύλλα, προσθέτω το μισό υλικό, μετά απλώνω 1 φύλλο, προσθέτω και το υπόλοιπο υλικό και μετά απλώνω τα 2 υπόλοιπα. (Εννοείται πως κάθε φύλλο το λαδώνουμε)
Χαράζουμε και ρίχνουμε από πάνω το μείγμα που έχουμε κρατήσει στο μπολάκι.
Θέλει το πολύ 45 λεπτά στο φούρνο στους 180οC.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.