Τρίτη, 10 Απριλίου 2012

Χαλβάς της γιαγιάς

xalvas me aleuri
Και μετά το καταπληκτικό νηστίσιμο τσουρέκι, ήρθε η ώρα να μιλήσουμε και για ένα άλλο αγαπημένο μου γλυκό, τον χαλβά. Και συγκεκριμένα τον χαλβά με αλεύρι. Τον προτιμώ από τον χαλβά με σιμιγδάλι ή ότι άλλο (γούστα είναι αυτά).
Μου αρέσει τόσο πολύ που όταν ήμουν μικρή, θυμάμαι, όταν η μαμά μου με ρώταγε τι γλυκό θέλει να μου φτιάξει για την γιορτή μου πάντα έλεγα χαλβά και ποτέ δεν μου χάλαγε το χατήρι.
Επίσης στον χαλβά αυτόν, μου αρέσει και κάτι άλλο ακόμα, η μυρουδιά όταν το φτιάχνεις, μου θυμίζει τα παιδικά μου χρόνια.

Είναι γενικά μια εύκολη συνταγή και μία από αυτές που μας άφησε η γιαγιά.


Πριν πω τα υλικά να αναφέρω ότι ο χαλβάς θέλει πολύ ανακάτεμα οπότε καλό είναι να φωνάξετε και καμία φίλη, και καλά για καφέ, αλλά για να σας βοηθήσει στην κουτάλα!

Τι χρειαζόμαστε
Ένα ποτήρι λάδι
Μισό κιλό αλεύρι (γενικά όσα πάρει)
1 1/4 ποτήρι ζάχαρη
Δύο ποτήρια νερό
Λίγη κανέλα.

Ξεκινάμε φτιάχνοντας το σιρόπι με το νερό και τη ζάχαρη.
Στη συνέχεια σε μία κατσαρόλα καίμε το λάδι και ρίχνουμε το αλεύρι, ανακατεύουμε συνεχώς, μπορεί να πάρει αρκετή ωρίτσα (εδώ χρειάζεται η φίλη) μέχρι το μείγμα να πάρει ένα ωραίο σκούρο καφέ χρώμα. Βέβαια εδώ εξαρτάται και από τα γούστα, κάποιος το προτιμά ποιο ανοιχτό χρώμα κάποιος πιο σκούρο.
Εγώ το προτιμώ σε σκούρο καφέ χρώμα, αυτό που έχουν τα έπιπλα...
Μόλις καταλήξετε στο χρώμα, ρίχνετε σιγά σιγά το σιρόπι και ανακατεύεται ξανά μέχρι το μείγμα να αρχίσει να στερεοποιείται.

Αφήνετε τον χαλβά να κρυώσει για λίγο και μετά μπορείτε να τον βάλετε είτε σε μία φόρμα για κέικ είτε να τον φτιάξετε σε ατομικές συσκευασίες. Ότι και να επιλέξετε από πάνω μην παραλείψετε να τον πασπαλίσετε με ζάχαρη και κανέλα.

3 σχόλια:

  1. Καταπληκτική συνταγή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τέλεια.Σας ευχαριστουμε πολυ για τις υπεροχες συνταγες σας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.