Παρασκευή, 17 Φεβρουαρίου 2012

Keep walking Greece

Τι γίνεται όταν μια μεγάλη εταιρεία ποτού, ίσως και η πλέον γνωστή, κάνει ένα διαφημιστικό σποτ για τη χώρα σου με αφορμή πάντα την οικονομική κρίση


Πρόκειται για μια διαφήμιση που προβάλλεται εδώ και μερικές μέρες και κάνει το γύρο του κόσμου. Μερικά πλάνα από την πόλη της Αθήνας και της Θεσσαλονίκης, κάποιοι καθημερινοί άνθρωποι που περιπλανώνται στις δύο αυτές μεγαλουπόλεις, και ένα τραγούδι σαν background με ένα σύνθημα: Ελλάδα, κάνε κουράγιο.

Οι απόψεις στη χώρα μας διίστανται. Ορισμένοι υποστηρίζουν πως βρισκόμαστε στο έσχατο σημείο του διασυρμού. Μια εταιρεία που διαφημίζει ένα προϊόν εκμεταλλεύεται μια κατάσταση που αποσπά το παγκόσμιο ενδιαφέρον με ένα και μόνο στόχο. Να πουλήσει. Δεν είναι λίγοι αυτοί που νιώθουν προσβεβλημένοι θεωρώντας πως οι ξένοι, χωρίς στη ουσία να μας προσφέρουν σημαντική βοήθεια ή συμπαράσταση, μας χτυπάνε συγκαταβατικά στην πλάτη και μας βλέπουν σαν φτωχούς συγγενείς.
Υπάρχει και μια πιο θετική μεριά από την άλλη. Όσων πιστεύουν πως πέρα από το γεγονός πως πρόκειται για μια διαφήμιση, δεν παύει να είναι ένα μήνυμα αισιόδοξο, εμψυχωτικό και ελπιδοφόρο που αν μη τι άλλο συγκινεί. Πως καλό είναι να μην κοιτάμε μόνο το δάχτυλο και να μην αρκούμαστε στο να ψέγουμε και να κατακρίνουμε. Πρόκειται για μια πρωτοβουλία που αυτή τη φορά προσπαθεί να περάσει ένα μήνυμα ελπίδας και συμπαράστασης χωρίς να φέρνει στο προσκήνιο το διαφημιζόμενο προϊόν.

Δεν δίνει λύσεις, δεν προτείνει, πρόκειται απλά για ένα σποτ ενός λεπτού και κάτι. Αφού παρακολουθήσετε το βίντεο, θα αισθανθείτε βαθιά μέσα σας μια μικρή φλόγα αισιοδοξίας, ή απλά θα ορκιστείτε πως δε θα ξαναπιείτε τη συγκεκριμένη μάρκα ουίσκι; Δείτε το και βγάλτε τα συμπεράσματά σας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.