Τρίτη, 13 Δεκεμβρίου 2011

tea time!!!

mageiriki, tsaiΗ ιστορία του τσαγιού με κάνει να πιστεύω πως είναι ένα δώρο που έδωσε η θεά τύχη στον άνθρωπο: Φύλλα τσαγιού πέφτουν τυχαία σε ένα δοχείο με νερό, στον κήπο του κινέζου αυτοκράτορα Shen Nong. Κάπως έτσι ξεκίνησε η μακρά πορεία και η εξέλιξη αυτού του αφεψήματος. Κατά τον 8o αιώνα, το τσάι από φάρμακο γίνεται ρόφημα και περνά στη σφαίρα της ποίησης και της διασκέδασης...

Πέρα από τον πρωινό καφέ -που τον θεωρώ απαραίτητο για να μπορέσω να ανοίξω τα μάτια μου-, δεν βλέπω την ώρα να έρθει το απογευματάκι που θα φτιάξω μια μεγάλη κούπα ζεστο τσάι και θα το απολαύσω ενώ διαβάζω,ή σερφάρω στο internet.
Αυτές οι τυχαίες αναζητησεις (τελικά η θεά τύχη βοήθησε και μένα) με οδήγησαν σε μια ελληνική σελίδα με θέμα το τσάι. (http://www.tsai.gr). Μέχρι εδώ τίποτα το πρωτότυπο.


Με έκπληξη διαπίστωσα ότι το πράσινο τσάι που έπινα εκείνη την στιγμή ήταν πολύ οπισθοδρομικό σε σχεση μ' αυτά που αντίκριζα. Η ποικιλία Κακάο-Τσάι ήταν η πρώτη που μου κέντρισε το ενδιαφέρον. Και επειδή δε μπορώ να μιλάω για κάτι χωρίς να το έχω δοκιμάσει, το παρήγγειλα. Δεν έχω δοκιμάσει κατι πιο νοστιμο στη ζωή μου. Απολύτως φυσικό, κάτι παραπάνω από υγιεινό, αλλά η γεύση του και η μυρωδιά του ήταν το κάτι άλλο. Με μια μόνο κούπα μύρισε όλο το σπίτι. Κακάο, πορτοκάλι, κανέλα και τσάι, όλα αναδύονταν από την κούπα μου και πλημμύριζαν το δωμάτιο.

mageiriki, tsaiΕπόμενός μου στόχος είναι να δοκιμάσω την ποικιλία Σαμπάνια Φράουλα. Τσάι με ολόκληρα κομμάτια φράουλας και άρωμα σαμπάνιας. Επίσης νομίζω ότι είναι ένα ιδανικό δώρο για τα Χριστούγεννα. Εξάλλου υπάρχει και ποικιλία "Χριστουγεννιάτικο Τσάι" με άρωμα γαρύφαλλου, πορτοκαλιού, τριαντάφυλλο και βανίλια. Ό,τι πρέπει για να εκπλήξουμε ευχάριστα τα αγαπημένα μας πρόσωπα. Και σίγουρα πρωτότυπο.

1 σχόλιο:

  1. Howdy! I could have sworn I've visited this blog before but after going through some of the articles I realized it's
    new to me. Anyhow, I'm definitely happy I stumbled upon it and I'll be book-marking it and checking back regularly!
    Also see my webpage: santa monica apartment

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.