Παρασκευή, 9 Δεκεμβρίου 2011

Μερικά από τα καλύτερα βιβλία που έχω διαβάσει.


biblia, lista me bibliaΜου αρέσει πολύ το διάβασμά γενικά, και ειδικά το διάβασμα λογοτεχνικών βιβλίων.
Μία αγάπη που έχει εξελιχθεί σε χόμπι με δύο κατευθύνσεις.
Η πρώτη είναι να διαβάσω όσο το δυνατόν περισσότερα βιβλία και η δεύτερη να αποκτήσω μία μεγάλη βιβλιοθήκη.

Χαίρομαι πολύ όταν κάθε φορά κοιτάω την  βιβλιοθήκη μου και αντιλαμβάνομαι πόσα βιβλία δεν έχω διαβάσει ακόμα αν και έχουν πάνω τους ένα δάχτυλο σκόνη.
Το βιβλίο για μένα είναι ένας θησαυρός, είναι η προίκα μου (αυτό είχα απαντήσει στην μαμά μου όταν απορημένη με ρώτησε «τι θα τα κάνεις τόσα βιβλία παιδί μου;»)
Διαβάζοντας ένα βιβλίο δεν πιστεύω ότι γίνεται κάποιος πιο έξυπνος απλά ανοίγει ένας καινούργιος και δημιουργικός ορίζοντας τον οποίο ο καθένας μπορεί να τον εκμεταλλευτεί ανάλογα με τις επιλογές που κάνει στην ζωή του.


Έχω βάλει ένα στοιχήματα.

Από κάθε βιβλίο να μου μένει μία καινούργια λέξη ή μια φράση. Είναι πολύ δύσκολο, θεωρώ, να θυμάσαι τα πάντα που έχεις διαβάσει και με λεπτομέρειες, έχω πιάσει πολλές φορές τον εαυτό μου να αναρωτιέται για το θέμα που μιλάει ένα βιβλίο το οποίο έχω διαβάσει πριν χρόνια, σιγά σιγά επανέρχεται η μνήμη άλλα θέλει προσπάθεια.
Έτσι λοιπόν διαλέγω μία λέξη/φράση χαρακτηριστική, άγνωστη για μένα μέχρι εκείνη τη στιγμή, όμορφη και την οποία θα μπορούσα να την εντάξω στην καθημερινότητά μου. Αυτό δεν είναι και τόσο δύσκολο.

Η λίστα με τα αγαπημένα μου βιβλία είναι μεγάλη και μεγαλώνει συνεχώς, παραθέτω εδώ μερικά και αυτή τη φορά μόνο ξένων συγγραφέων :
  • Το χρυσό σημειωματάριο της Ντόρις Λέσινγκ
  • Η τέταρτη ρομφαία του Ρονκαλιόλο Σαντιάγο
  • Το μουσείο της αθωότητας του Οχράν Παμούκ
  • Ο αδιάφθορος του Τζων Μπάνβιλ
  • Ο τυφλός δολοφόνος της  Μάργκαρετ ‘Ατγουντ
  • Η βασίλισσα του νότου του Αρτούρο Περεθ-Πεβερτε
  • Middlesex  του Τζέφρυ Ευγενίδη
  • Τα κάστρο στο δάσος του Νόρμαν Μέιλερ
  • Ατίμωση του Τζ. Μ. Κούτσι
  • Στην ακτή του Ιαν Μακ Γιουάν
  • Αμερικάνικο ειδύλλιο του Φίλιπ Ροθ
  • Οι μπούντενμπροκ του Τόμας Μαν
  • Περι τυφλότητας του Ζοσέ Σαραμάγκου
  • Το όνομα του ρόδου του Ουμπέρτο  Έκο
  • Η αυτοκρατορία των λύκων του Κριστόφ Ζαν Γκρανζέ

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.